مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت؛

نقش آفرینی و حضور مردم در تمامی عرصه ها

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

انتخابات پیش‌رو پرشور خواهد بود | پرهیز کاندیدا‌ها از سیاه‌نمایی و تخریب رقبا

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی همیشه به میدان آمده‌اند و در انتخابات پیش‌رو نیز حضور گسترده‌ای خواهند داشت، گفت: حضور پرشور مردم سبب افزایش قدرت چانه زنی بین المللی کشور خواهد شد.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی همیشه به میدان آمده‌اند و در انتخابات پیش‌رو نیز حضور گسترده‌ای خواهند داشت، گفت: حضور پرشور مردم سبب افزایش قدرت چانه زنی بین المللی کشور خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۴۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی یوسفی درباره میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو عنوان کرد: مردم نشان داده‌اند که در همه عرصه‌های مختلف به میدان خواهند آمد.

وی با اشاره به تشییع جنازه میلیونی رئیس جمهور شهید و خدوم کشور ادامه داد: مردم گله‌های برحقی در خصوص مسائل اقتصادی و اشتغال دارند. اما ثابت کرده‌اند که همیشه پای کار انقلاب هستند.

یوسفی با بیان اینکه مرد‌م آن‌ها صاحبان اصلی کشور هستند ادامه داد: مردم در عرصه‌های سیاسی، مناسبت‌های ملی و راهپیمایی‌ها همیشه حضور پرشوری داشته‌اند. به همین دلیل در انتخابات پیش‌رو نیز با حضور حداکثری خود برای پیشرفت کشور به میدان خواهند آمد.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضور پرشوری داشتند و ثابت کردند که آینده کشور برای آن‌ها مهم است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو از اهمیت بیشتری برخوردار است، توضیح داد: لازم به یادآوری است که رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان در راه خدمت دچار سانحه شدند و مردم با حضور گسترده خود رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند که ادامه دهنده راه رئیس جمهور فقید کشورمان باشد.

وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات در بحث جمهوریت نظام و قدرت چانه زنی در عرصه‌های بین‌المللی تاثیر گذار است و سبب افزایش قدرت چانه زنی بین‌المللی خواهد شد.
یوسفی درباره لزوم رعایت اخلاق سیاسی از سوی کاندیدا‌های ریاست جمهوری نیز عنوان کرد: مردم به برنامه‌ها و کارنامه کاندیدا‌ها نگاه می‌کنند. در واقع کاندیدا‌ها باید آگاه باشند که سیاه نمایی و تخریب رقبا تاثیری در جلب نظر مردم نخواهد داشت و مردم با چنین شخصی همراهی نخواهند کرد. 

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به شخصی رای خواهد داد که اصلح باشد و آن‌ها آگاه هستند که دوران دو قطبی‌های کاذب، عدم پاسخگویی، بگم بگم‌ها و کاسبان تحریم گذشته است.

 یوسفی با یادآوری این نکته که مردم به برنامه و کارنامه کاندیدا‌ها توجه می‌کنند، ادامه داد: اینکه کاندیدا‌ها از اشکالات یکدیگر بگویند، اتفاق بدی نیست. اما نباید فراموش کرد که شخصی که مسئول بوده باید پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشد و در کنار انتقاد از دیگران راهکار و برنامه نیز ارائه کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره تایید صلاحیت کاندیدا‌های ریاست جمهوری نیز توضیح داد: در این دوره نیز شاهد بودیم که شورای نگهبان اجازه حضور جریان‌های مختلف سیاسی و صاحبنظران را داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها